top of page
Поиск
  • Фото автораliceystorozinec

Тиждень основ здоров'я


З метою формуваннясвідомогоставлення до свогожиття і здоров’я, формування навичок здорового способу життя на основірозвиткужиттєвихкомпетенцій, виховання у підлітківдбайливого та усвідомленогоставлення до навколишнього середовища; навчанняучнівметодівсамооцінки та самоконтролю стану й рівняздоров’я в ліцеї з 14 вересня по18вересня проведений тижденьоснов здоров’я.

План тижня основ здоров’я

  1. Міні-лекторій «Це повинен знати кожен» (5-7 класи)

  2. Виховні справи «Твоя безпека залежить від твоєї поведінки» (1-11 класи)

  3. Конкурс плакатів, колажів «Правила безпеки повсякденного життя» (7-9 класи)

  4. Вікторина «Виживання в екстремальній ситуації» (7 класи)

  5. Конференція «Екологічні проблеми сьогодення» (8-11 класи)

  6. Презентація проектів «Обери здоров’я – обери життя» (7 класи)

  7. Виховний захід «За здоровий спосіб життя» (7 класи)

Найактивнішими учасниками тижня відмічено учнів 7-В класу (класний керівник Матеїк Н.К.). На виховному заході «За здоровий спосіб життя» (керівник Демидюк Н.Г.) учні розігралитеатралізовану сценку і підвели до висновку, що найголовніше в житті людини – здоров’я. Екокоманда «Greenpеace» повідомила про актуальні екологічні проблеми. Учні, як представники організації, свої доповіді підготували на англійській мові. Доповнили захід презентація і відповідне оформлення .


187 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page